Известие

Collapse
No announcement yet.

Oт 1-ва на 2-ра скорост-"ХЪРКАНЕ"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Oт 1-ва на 2-ра скорост-"ХЪРКАНЕ"

    Здравейте,когато превключвам от 1-ва на 2-ра скорост се чува "Хъркане"-като това когато не си натиснал съединителя до доло.Не го прави единствено когато превключвам мн бавно.Ще бъда благодарен на малко помощ.

  • #2
    ква кола?

    Comment


    • #3
      Извинявам се за пропуска-Алфа Ромео 156 1.8 TS

      Comment


      • #4
        съединитела как е? маслото на скоростите смени ли го. кога е зе колата ?

        Comment


        • #5
          Честит синхронизатор колега, и аз съм така с третата, но за да го ремонтираш този синхронизатор ще ти излезе по-скъпо от друга скоростна кутия.. така че карай докато можеш, след това вземи една втора ръка и си я ревизирай..
          Не е от масло или съединител, понеже ако беше така нямаше проблема да е само във втора скорост. Успех
          Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
          ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от leanlow Покажи съобщение
            Здравейте,когато превключвам от 1-ва на 2-ра скорост се чува "Хъркане"-като това когато не си натиснал съединителя до доло.Не го прави единствено когато превключвам мн бавно.Ще бъда благодарен на малко помощ.
            Предполагам че е синхронизатор,поне както го обясняваш.
            Колегата по-горе ти е написал че ще е по-скъп ремонта от колкото друга кутия.
            Аз не мисля така.
            Хубаво е да се смени навреме.
            Ако не се лъжа синхронизатора ще ти е около 20-тина лева,и още 80-100 за поправката и.
            Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
            Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщение
              Ако не се лъжа синхронизатора ще ти е около 20-тина лева,и още 80-100 за поправката и.
              Кажи речи толкова е, макар че цената за ремонт малко ниска ми се вижда, но доколкото знам трябва да е кадърно изпълнен, иначе става още по неприятно.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Ами аз съм малко скептичен към скоростна кутия втора ръка, ако човек не и знае произхода. Аз преди време спешно смених моята, че колата беше на ремонт за разни други неща и изведнъж се оказа, че старата ск. кутия тече, защото беше лепена с някаква епоксидна смола, (явно се е трошил диферренциала и е пробил стената). Имах на разположение два дена за да намеря втора ръка и да ми я монтират. Ами тзи, която взех е точно така - хърка от 1-ва към 2-ра. Е хубаво, човека от който е взех е точен и известен във форума и дава гаранция, ама каква файда, като за да ми я смени, пак трябва да се свали, да се прехвърли лагер-помпата и каква е гаранцията, че и новата няма да е проблемна, защото няма как да се разбере това. (Тези, които купуват и разпарчетосват разни катастрофирали или с блокирали мотори, няма как да знят дали функционира перфектно или не.) Затова мисля, че най-правилното е да й се направи ремонт при свестен майстор, независимо че не е много евтино, ама поне ще се знае, че всичко е перфектно. Другия вариант е, както го казах, да е от човек, който продава нещо, за което гарантира, че е работещо - да е от кола, която е била в движение.
                Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 16:58.
                Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                Alfa Romeo 156, 2.0TS

                Comment


                • #9
                  Колеги Благодаря ви много за полезната информация

                  Comment


                  • #10
                    Пиши какво решение си намерил на проблема
                    Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                    ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                    Comment


                    • #11
                      В сервиза ми казаха,че е мн възможно да е синхринизатор,но не е задължително.Възможно е и маслото да е за смяна и да го прави само от 1-ва на 2-ра, защото тогава е вкарвам пове4е в обороти.Оставих я да ми сменят маслото и ремаците и като ида да си я зема ще ми каже и това от какво е

                      Comment


                      • #12
                        Ами пиши какво е станало. Иначе това е много тъп отговор, че може и от маслото да е, защото майстора точно за една минута (хайде да са 5) може да провери, дали имаш достатъчно масло или не в скоростната кутия без да е необходимо да се сменя.
                        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                        Alfa Romeo 156, 2.0TS

                        Comment


                        • #13
                          здравеите колеги ,при мен проблема е същия като я настъпя на 1 и 2ра ми влиза доста трудно и питах един маистор а той ми каза че синхронизаторите са много скъпи,ако някой може да ми каже колко излиза този ремонт и от къде мога да ги намера на по тънка цена
                          sigpicBMW E39 530D 193hp / Alfa Romeo 1.8 16v TS 144hp бившa / VW Passat B5 1.9 TDI 110hp / Lancia Dedra 1.6 80hp бившa

                          Comment


                          • #14
                            Обикновено проблемите с трудното включване се дължат или на износен синхронизатор или на износена вилка. Ако е синхронизатора се търси но за вилката ще трябва да е втора употреба синхринизатора сам по себе си не е скъп около 30-40лв но ремонта е скъпичък.
                            Като се започне със сваляне и качване на кутия (100-150) масло 30-50лв ремонт на кутия 50-150ЛВ. да не говорим че ако съединителя е оригинален и той е хубаво да се смени (350-400лв)
                            Е ми не е скъп синхронизатора но ремонта е скъп да не говорим че ако решиш да смениш и лагерите на кутията и те са още 180-200лв
                            Абе карай си така докато може че много пари са ремонтите.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #15
                              Кви ремонти, една кутия втора употреба 200-250лв и си свиркаш. ...

                              Comment

                              Working...
                              X